infoMátrix Zrt.

Cégismertető

Cégismertető

... kicsit bővebben

Az infoMátrix Informatika Fejlesztő és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság az 1997-től a magyar gazdasági életben jelenlévő MAIN-Car Kft. jogutódjaként 2014. április 7-én került bejegyzésre a cégbíróságon. Az alapító fejlesztő mérnökeink termékei és referenciái azonban 1984 óta jelen vannak a magyar- és nyugat európai piacon. Társaságunk erejét a folyamatos, közel 30 éves szoftverfejlesztési rutin és munkamódszer kiforrottsága jelenti. Az infoMátrix Zrt. egyedi készítésű szoftvereket forgalmazó, fejlesztő és alkalmazás támogató társaság. Tevékenységi köreink az informatika keretein belül folyamatosan bővültek az értékesítés, ügyvitelszervezéstől a konzultációs munkákon keresztül a komplett megoldásszállításig.
2008. július 25-től az MSZ EN ISO 9001:2009 szabványnak megfelelő minőségbiztosítási rendszert működtetünk. Cégünk ezen felül az ISO 27001 szabvány szerinti információbiztonsági irányítási rendszernek megfelelően végzi belső tevékenységét. Termékpalettánk az egyszerű programoktól a több szerveres bonyolult rendszerekig terjed, de egyes moduljaink már WEB-es infrastruktúrára készültek. Megoldásaink kizárólag 4GL-es eszközökkel fejlesztett, Windows platformon telepíthető, grafikus, kliens-szerver alkalmazások és ezekhez kapcsolódó WEB alapú termékek. Szoftvereink Windows operációs rendszeren MS-SQL adatbázis kezelővel is telepíthetőek. Az infoMátrix® néven kifejlesztett integrált vállalatirányítási szoftverünk legújabb verziója 20 éves üzemeltetési tapasztalat alapján lett megtervezve és elkészítve. Az infoMátrix®, sokoldalú alakíthatóságának köszönhetően, sikeresen üzemel több száz referenciahelyen, számos ágazatban, országos elterjedtségben, különböző méretű cégekben. A rendszer nem egy külföldi rendszer adaptációja, hanem a hazai igények maximális figyelembevételével készült, 100%-ig magyar termék. Szakembereink, akikre partnereink számíthatnak többségében felsőfokú végzettségű szervező- és informatikus mérnökök, akik nagy összeszokottsággal rendelkeznek és megbízható, ütőképes csapatot alkotnak. A jelenleg rendelkezésre álló létszámunk közel 20 fő. Cégünk budapesti, saját tulajdonú telephellyel rendelkezik. Partnereink kérdéseire 5 fős vevőszolgálatunk ad választ, fejlesztési igényeiket pedig 11 fős rendszer szervezői/fejlesztői csapatunk valósítja meg. A társaság szoftverfejlesztői szolgáltatásainkat komplett formában, garanciával, üzemeltetésre előkészítve, magas követelményeket kielégítő minőségben nyújtja. Célunk, hogy partnereinkkel hosszabb távú, a kölcsönös bizalmon és korrektségen alapuló kapcsolatot építsünk ki. Cégünk igen nagy hangsúlyt fektet a telepített rendszereinek oktatására. A rendszer hatékony használatát nagymértékben befolyásolja a felhasználó rendszerrel kapcsolatos ismerete. Tapasztalat, hogy sok esetben olyan probléma megoldásában kérik segítségünket, melyet a rendszer önmagában képes megoldani, csak a kezelő nincs tisztában a rendszer képességeivel. Ezért állandó konzultációs lehetőséget biztosítunk a kulcsfelhasználóknak. Az ilyen konzultációnak szükség esetén szoftverfejlesztés is lehet az eredménye. Ez azt is lehetővé teszi, hogy a szoftverünket használó cégek gyorsan tudjanak reagálni a piac változásaira, mert ötleteik megvalósításához gyors segítséget kapnak tőlünk. A jogszabálykövetés fontos szolgáltatása cégünknek. Biztosítja a felhasználó számára a jogszabályok illetve a vállalati belső változások gyors követését a szoftverek igény szerinti módosításával. Az infoMátrix Zrt. a szolgáltatást többnyire átalánydíjas szerződés keretein belül nyújtja partnerei részére, de készenléti szerződés mellett lehetőség van eseti igények kielégítésére is. A programfrissítések nyomon követhetők honlapunkon. Az általunk üzemeltetett rendszereknél biztosítjuk a gyors és hatékony hibaelhárítást. Ügyfélszolgálatunk a bejövő jelzések alapján (telefon, E-mail) dokumentálja a bejelentést, és lehetőleg azonnali megoldást kínál, vagy az illetékes szakember részére továbbítja a problémát. A felhasználó a programból indíthatja a „Távsegítség” menüpontot, így meg tudja osztani képernyőjének vezérlését az ügyfélszolgálati munkatárssal. Így gyorsan, egyszerűen azonosítható a probléma, melynek megoldása is hamar megtörténik.